Verificare după plasarea comenzii

Am cumpărat ceva pe firmă. Am verificat de 3 ori înainte să plasez comanda, si totul a fost în regulă, era produsul de care aveam nevoie. Foarte bine, în 2 zile a si ajuns, direct prin GLS, preferații mei. Ăstia par cei mai oke din zona Clujului la curierat.

Am semnat, am pus produsul pe birou si nu m-am uitat pe factura ce e trecut, mă gândeam că nu se pune problema să îmi trimită altceva. Adică, am comandat un tus negru.. a venit un tus colorat.

Deschid cutia, defapt mai bine zis o rup că nu aveam altfel cum si am avut o presmțire că ceva nu e în regulă. Când scot tusul din cutie, “era să fac cu inimă”, tusul era colorat, desi 100% am comandat negru. Problema era că aveam nevoie urgent, din cauza asta “era să fac cu inimă”!

Intru pe site, verific contul să văd ce naiba e acolo, si pauză. Eu am doua adrese de mail pentru conturi, dar am verificat ambele cred că de vreo 5 ori fiecare, dar contul e inexistent.

Nu înteleg cum vine asta, deoarece nu a fost un produs scump, ci abia 130 ron cu tot cu transport. Acuma trebuie să mă cert cu ei să rezolv tâmpenia asta de problemă. În plus, de acum în colo verific de fiecare dată atât comanda după plasare(dei am facut-o), cât si când ajunge la mine, să nu mă trezesc iar cu un alt produs.

Oricum, e penibil de amuzant.

Blogger si marketer online. Conduc o agentie de social media marketing si zi de zi incerc sa invat noi lucruri noi din acest domeniu. Iti recomand sa te abonezi la mail, deoarece acolo mai ofer unele tips-uri din luma marketingului digital si al criptomonedelor.                             Aboneaza-te

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer