Lucrezi cu mine? Nu. Atunci îți las 10 recenzii negative pe Facebook

Zilele trecute, am citit pe un grup, o situație cel puțin ciudată. O persoana care deține un magazin online s-a trezit cu mai multe recenzii negative pe Facebook, după ce a refuzat un tip de vreo 20+ ani, in privința unei oferte de social media management.

Practic, dupa ce l-a refuzat, s-a trezit cu mai multe recenzii negative la pagina de Facebook a magazinului pe care il administrează, bineînțeles, de la conturi suspecte. WTF?!

Bine, între timp s-a cam rezolvat problema deoarece atât numele firmei, cât si numele tipului în cauză, au iesit în evidență si nah, însă cred că poate fi foarte frustrat, mai ales că acea persoană(cred că era femeie), se baza pe recenziile de pe Facebook pentru a vinde mai bine.

In plus, tipul respectiv, i-a lasat recenziile de pe niste conturi false, care toate contineau cel putin un nume de-al lui. Genul ăsta de persoane, trebuie incluse in “topul celor mai prosti hoți.”

Asa că, mai nou, in cazul oricarei oferte, va trebui să nu o mai luam în considerare, din cauza faptului că, un răspund negativ, ne poate afecta destul de serios reputația online a afacerii.

Blogger si marketer online. Conduc o agentie de social media marketing si zi de zi incerc sa invat noi lucruri noi din acest domeniu. Iti recomand sa te abonezi la mail, deoarece acolo mai ofer unele tips-uri din luma marketingului digital si al criptomonedelor.                             Aboneaza-te

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer