Genul de magazine pe care le detine firma mea au fost incepute cu aproximativ 100 produse, nimic de speriat si cumva doar produse voluminoase si grele ca si greutate. Abia pe urma, in functie de locatie, potential si cerere sunt adaugate si altele, in total cele mai multe cred ca am undeva la 350 produse diferite.(nu arome)
Pe langa asta, am integrat si departamentul de distributie in firma pentru alte magazine locale, dat fiind faptul ca am cateva contracte bune. Asadar, in ultima luna, m-am pierdut cumva printre gestiuni, facturi si produse si nu mai fac fata.
Stiu ca unele magazine au tot felul de programe de gestiune si lucreaza cu un cititor de cod de bare dar initial pentru mine nu mi s-a parut deloc fezabil. In momentul de fata, nu mai fac fata fara un program de gestiune si facturare si in faza initiala acesta mi s-a parut interesant, dar asa doar la o analiza usoara.
Niciodata nu le-am analizat bine si nu le-am dat atentie, doar atata cat sa stiu ce inseamna crm, erp etc si abia ce am inceput sa le analizez. Voi vedea in perioada urmatoare dar planul initial e ca pana la 1 octombrie sa pregatesc partea asta, deoarece vine perioada mai rece si categoria de produse pet pe care le am la distributie, incepe sa intre in sezonul de varf si cumva sa fiu pregatit.