Email marketing: avantaje şi beneficii

După cum am discutat şi în acest articol, acolo unde am precizat faptul că în România, destul de puţine magazine online folosesc această metoda de marketing pentru a-şi promova produsele, în acest articol îţi voi prezenta care sunt avantajele importante ale acestui canal de promovare. Aşa că, dacă nu l-ai citit, îţi recomand să o faci, deoarece este important să înţelegi care e treaba cu marketingul prin email.

În ceea ce urmează, îţi voi enumera toate motivele pentru care merită să foloseşti marketingul prin email si care sunt avantajele şi aspectele pe care toată lumea ar trebui să le cunoască. De aceea, puţin mai jos, ai prezentate aceste avantaje, bineînţeles cu explicatii pentru fiecare în parte.

Avantajele unui marketing prin email pentru afacerea ta

Avantaje marketing prin email1. Investiţie foarte mică

Comparativ cu Google Adwords, campaniile pe Facebook sau orice alt tip de promovare, marketingul prin email este foarte ieftin, investiţia făcând referire doar la platforma pe care o alegi pentru a începe campaniile prin email. La noi în ţară cele mai cunoscute sunt Mailchip, care este şi gratuită de altfel, şi Aweber, ea fiind premium. Bine, că mai sunt şi altele care sunt folosite în România într-un procent mic, însă acestea sunt cele mai cunoscute. De data aceasta, nu voi insista pe alegerea platformei, voi scrie şi despre acest subiect curând.

2. Timp scurt de răspuns al clienţilor

Este cunoscut faptul că, marketingul îţi oferă rezultate pe termen lung, dar când vorbim de email marketing, timpul de răspuns al cititorilor poate fii de pâna la 48 de ore, ceea ce este foarte bine. Astfel, fie ca ai u blog, sau o afacere, ţine cont şi de acest aspect şi încearcă să comunici cât mai eficient cu cititorii/clienţii tăi.

3. Rezultate rapide

În cazul în care ai lansat un nou produs sau serviciu, vei putea înştiinţa persoanele care sunt la curent cu activitatea ta, referitor la noul produs sau serviciu, pe care l-ai lansat. Astfel, te vei putea bucura de vânzări rapide, fapt care trebuie să te motiveze să foloseşti acest canal de marketing.

4. Informare totală a clienţilor

De asemenea, după o perioadă îndelungată de timp în care ţi-ai creat o listă de abonaţi, generoasă sau nu, vei putea să te adresezi în mod direct cu prezentarea anumitor servicii sau produse noi. Astfel, abonatii tăi vor fii înştiinţaţi foarte rapid, referitor la serviciile tale, aspect foarte important.

5. Uşor de folosit

Majoritatea canalelor de promovare, necesită cunoştiinţe în ceea ce constă promovarea site-ului sau a serviciilor, însă în cazul de faţă discutăm despre un canal care este foarte uşor de folosit şi implementat. Bine, nu că nu ai nevoie de nici un fel de cunoştiinţe, să apeşi pe un buton şi gata, însă daca vei compara cu promovarea prin Facebook sau Google Adwords, nu ai nevoie de cunoştiinţe foarte mari.

6. Personalizare după bunul plac

Şi un ultim aspect foarte important, dar avantajos de altfel, face referire tocmai la faptul că se poate personaliza dupa bunul plac. In felul acesta, vei scoate anumite părţi ale serviciilor în evidenţă şi care, poate fii foarte important pentru abonaţii tăi. Aşa că, personalizează-ţi newsletterul în funcţie de nisă sau de comoditatea utilizatorilor tăi.

Concluzie

După cum observi, email marketing-ul este foarte avantajos, folosirea sa fiind foarte comodă şi necesară de altfel, mai ales  în cazul magazinelor online, acolo unde poţi prezenta foarte multe produse printr-un singur email trimis. De aceea, testează-l şi tu, ţinând cont de aspectele de mai sus, şi vezi ce beneficii va avea asupra afacerii tale.

 

Blogger si marketer online. Conduc o agentie de social media marketing si zi de zi incerc sa invat noi lucruri noi din acest domeniu. Iti recomand sa te abonezi la mail, deoarece acolo mai ofer unele tips-uri din luma marketingului digital si al criptomonedelor.                             Aboneaza-te

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer