Datele demografice şi avantajele generale ale promovării prin Facebook Ads

O dată ce notorietatea reţelei de socializare Facebook a devenit una mare, ea ne oferă câteva avantaje foarte importante, mai ales pe partea de bussines, acolo unde în momentul de faţă, campaniile prin facebook ads sunt foarte importante şi avantajoase. Chiar dacă la prima vedere, ele par a fii pentru multă lume ceva prea banal şi neavantajos, totuşi importanţa lor, poate decide succesul sau chiar falimentul unei afaceri. De aceea, dacă nu eşti familiarizat cu toate posibilităţile pe care facebook ţi le oferă, în articolul de mai jos, ai prezentate toate motivele pentru care ar trebui să foloseşti facebook pentru afacerea ta.

Numărul utilizatorilor de pe Facebook, cresc de la o zi la alta

Facebook Ads

Aici, fac referire strict la datele demografice. În ultimii ani, România are o creştere foarte mare a conturilor de pe Facebook, ceea ce înseamnă că, afacerea ta se poate bucura de mai mulţi clienţi. De aceea, este important să ai o vizibilitate online cât mai mare în ceea ce constă produsul sau serviciul oferit de tine, şi datorită căruia, succesul afacerii tale va fii asigurat. Astfel că, puţin mai jos, ai prezentate datele demografice, actualizate în 29 septembrie 2016, de pe facebrands.ro.

Număr utlizatori:

  • 8.800.000 milioane.

Vârstă

  • 13 – 17 ani – 10.2 %;
  • 18 – 24 ani – 21.61%;
  • 25 – 35ani – 27.92 %;
  • 35 – 44 ani – 20.79 %;
  • 45 – 54 ani – 11.62 %;
  • 55 – 64 ani – 5.62 %;
  • 65 ani+ – 2.22 %.

Sex

  • 59.57 % barbaţi;
  • 40. 43 % femei.

 Stare civilă

  • Singur – 23.34 %;
  • Căsătorit – 66.69 %;
  • Logodit – 1.08 %;
  • Într-o relaţie – 8.89 %.

După cum observi din datele de mai sus, poţi sa-ţi prezinţi produsele sau serviciile oricărei categorii de vârstă, mai ales că ai la dispoziţie un număr mare de persoane cărora să i te adresezi cu reclame vizând afacerea ta.

Poţi să promovezi orice serviciu sau produs

Campaniile pe Facebook Ads, îţi oferă chiar şi avantajul de a putea promova absolut orice produs. Atâta timp cât ai un grup ţintă de persoane bine stabilit şi evidenţiat înca de la începutul campaniei, cu siguranţă vei avea doar de câştigat. Însa aici, trebuie menţionat faptul că, trebuie şă-ţi creezi grupul ţintă înainte de a implementa reclama, în caz contrar, vei avea doar de pierdut, neştiind exact căror persoane vrei sa le prezinţi produsul/serviciul tău.

Poţi să te promovezi cu bani puţini

Deşi majoritatea persoanelor care deţin un business, nu neapărat online, sunt obişnuite cu sume foarte mari în ceea ce constă promovarea şi marketingul, Facebook Ads, îţi oferă acum avantajul de a te putea promova foarte ieftin şi eficient. Cu o sumă recomandată de doar câţiva euro/zi, poţi testa  sâptămâni la rând chiar, să vezi ce impact au serviciile/produsele tale.

Concluzie

Aşa că, profită de comoditatea cu care poti să te prezinti în faţa clientilor tăi, şi testează cât mai curând campaniile de promovare prin facebook ads. Prin acest articol, am încercat să evidenţiez de ce tipului acesta de reclame, trebuie să i se acorde o atenţie mai mare, el fiindu-ţi foarte avantajos din mai multe puncte de vedere.

 

Blogger si marketer online. Conduc o agentie de social media marketing si zi de zi incerc sa invat noi lucruri noi din acest domeniu. Iti recomand sa te abonezi la mail, deoarece acolo mai ofer unele tips-uri din luma marketingului digital si al criptomonedelor.                             Aboneaza-te

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Site Footer