Cum a fost la Bus Hostel în Islanda?

Inainte să plec din Islanda, a trebuit să dorm undeva, deoarece aveam de rezolvat nişte chestii dimineaţa următoare prin capitală şi nu am putut sta în aeroport, oricum era şi prea departe. Colegul meu portughez, la fel, doar că el avea două nopţi de dormit acolo. Pâna la urmă, am ales Bus Hostel, fiind cel mai ieftin din toată Islanda:)). Cam 30 de euro(-/+) pe noapte în funcţie de cursul valutar.

Din păcate am pierdut cele câteva poze pe care le-am făcut pe acolo. Oricum nu din camera de dormit, ci din cea unde puteam sta liniştitţi să facem ce vrem. Tot acolo erau ceva plasme, un bar, o mică bibliotecă de unde îţi puteai lua cărţi în engleză să citeşti şi chestii de genu. Tare frumos aranjat.

Bucătăria, era foarte largă, cu absolut tot ce ai nevoie pentru a găti aşa calumea, cam de vreo 20 de persoane. Băile, micuţe, frumoase, duşuruile la fel.

Acum să mergem la camera de dormit, unde era ca în armată:)). Intrarea se face pe bază de cartelă, cu ceva sistem. Când intru în cameră, şoc:)). 3 dormeau cu ceva pe cap, doi stăteau, o tipă citea, alţii nu puteau să adoarmă. În gândul meu.. bună treabă, nu voi dormi deloc şi eram chiar obosit, după un drum de vreo 8 ore cu maşina şi o noapte dormită foarte naşpa şi puţin.

Ne-am lăsat ceva pe pat să vadă lumea că sunt ocupate si am plecat de acolo. Era foarte curat în camera respectivă şi am mai încercat să găsesc un pat mai “avantajos” că eram chiar lânga uşă, dar situaţia era mai rea. Am mai dat o tură prin oraş şi pe urmă ne-am găsit un loc tare bun de stat câteva ore în acea cameră de zi.

Înainte de 00:00, lumina era stinsă, totul beznă iar protughezul s-a trezit să îşi aranjeze patul, deci exact toată lumea se uita la noi, zici că eram nişte hoţi prinşi în fapt:)). Aveam patul sus şi chiar dacă era lângă uşă, camera cred că plină, am reuşit să dorm vreo 5 ore. Tot acolo mai ai şi un dulăpior cu ceva cheie şi într-o altă încăpere poţi să îţi pui bagajul mare dar trebuie să dai o garanţie de 1000 coroane şi îi primeşti înapoi la plecare.

Mai poţi să alegi o cameră şi cu 12 paturi şi 6 dar nu sunt sigur şi mai ai mic dejun dar am preferat, bineînţeles plătit. Am mers în oraş să mănânc.

Noaptea în capitală, nu e mare lucru, în octombrie. Pe timp de vara da, e plin. Înainte să merg în cameră am dat încă o tură şi chiar dacă m-am dus prin locurile mai întunecoase si mai ciudate, nu am avut nici o problema cu toate că erau tot felul de indivizi, unul mai “happy” ca celălalt.

Poze găsiţi aici, aşa cum ziceam am pierdut o parte din cele făcute în Islanda, dintre care şi cele din ultima zi. Curăţenia e impecaiblă. Era să uit. Ai nevoie de pernă, o pătură sau ce mai foloseşti tu noaptea, deoarece nu îţi oferă ei, în schimb poţi închiria pentru 1000 coroane pe noapte un set complet.

Staţia de autobuz, e exact în faţă şi cam toate opresc acolo, în special cele care duc la aeroport. Biletul a fost undeva la 3000 coroane şi durează cam 40 de minute. Poţi închiria maşină direct de acolo, ele fiind parcate chair în faţă. Poţi ajunge în maxim 10 minute pe jos de la locaţie până în “centru”, unde se întâmpla toate.

Am văzut pe acolo atât persoane tinere în special asiatice cât şi de 40/50 de ani..

Imagine preluată de pe BusHostelReykjavik

Blogger si marketer online. Conduc o agentie de social media marketing si zi de zi incerc sa invat noi lucruri noi din acest domeniu. Iti recomand sa te abonezi la mail, deoarece acolo mai ofer unele tips-uri din luma marketingului digital si al criptomonedelor.                             Aboneaza-te