Recenzie carte

Recenzie: Incepe cu ce nu îţi place de Brian Tracy

Indiferent de carte, voi face câte o recenzie pentru fiecare pe care o citesc, în aşa fel încât să mă ajut atât pe mine, având ideile importante undeva pe lângă o agendă dar şi pe altii care vor să o achiziţioneze pe viitor. Chiar dacă este prima recenzie postată pe blog, e a 5-a carte citită de când cu treaba asta. În cazul de faţă, o să vorbesc despre Începe cu ce nu îţi place de Brian Tracy.

Carta e chiar mică, are 116 pagini de citit si e împărţită în 21 de capitole. La fiecare final de capitol ţi se dă un exerciţiu care să te ajute să îţi dai seama care e problema ta când vine vorba de productivitate.

Se bazează pe faptul că în fiecare zi, saptămână şi lună trebuie să îţi faci liste cu taskuri şi care să fie sructurate în funcţie de importanţa lor. Autorul recomandă să pui în practică tot cee ce citeşti 20 de zile, după care toate devin obiceiuri. Până acum e de bine, productivitatea mea a crescut extrem de mult, chiar şi dacă lucrez de acasă şi sincer nu mă asteptam.

Îţi necesită vreo două ore să o citeşti şi înca una să pui în aplicare tot ceea ce zice acolo. Oricum, pentru preţul său, se merită investiţia, mai ales dacă o şi prinzi la reducere. Personal, chiar o recomand, deoarece găseşti nişte chestii explicate şi foarte bine puse la punct. Eu am luat-o de la Elefant la 9 lei şi ceva dar acum văd că e dublu. Oricum, foarte des fac ăstia oferte.

Cartea poate fi achiziţionată de aici.

Cristian Ursan

Cristian Ursan

Blogger si marketer online. Conduc o agentie de social media marketing si zi de zi incerc sa invat noi lucruri noi din acest domeniu. Iti recomand sa te abonezi la mail, deoarece acolo mai ofer unele tips-uri din luma marketingului digital si al criptomonedelor.                             Aboneaza-te

Distribuie prin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *